• سه شنبه 25 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 6 ذی القعده 1445
  • 2024 May 14
شنبه 16 شهریور 1398
کد مطلب : 77193
+
-

تکمیل تقاطع آذربایجان به شرط تحقق درآمدهای شهرداری

شهرداری ارومیه
تکمیل تقاطع آذربایجان به شرط تحقق درآمدهای شهرداری

هزینه کردن برای پروژه‌ها و تکمیل تقاطع آذربایجان نیازمند بودجه است و تا بودجه شهرداری ارومیه کامل تحقق نیابد، بهره‌برداری از این طرح امکان‌پذیر نیست. عضو شورای اسلامی شهر ارومیه با اعلام این خبر به تسنیم گفت: زمانی که برای افتتاح پروژه‌ها از سوی مسئولان مطرح می‌شود تاریخ پیش‌بینی‌ شده است و دقیق نیست.

«حسین پناهی» با بیان این‌که تکمیل شدن پروژه‌ها منوط به تحقق درآمدهای شهرداری است، بیان کرد: هزینه کردن برای هر پروژه‌ای نیازمند تأمین اعتبار است؛ حتی اگر در چند سال آینده نیز اعتبار لازم تأمین نشود این پروژه‌ها تکمیل نمی‌شود. 
پناهی با بیان این‌که استاندار آذربایجان غربی نیز پیگیر این پروژه است ولی صددرصد تکمیل و بهره‌برداری از تقاطع آذربایجان زمان زیادی نیاز دارد، افزود: نبود بودجه مورد نیاز برای ادامه روند احداث این پروژه عامل اصلی تکمیل نشدن آن است و به همین سبب با کندی احداث می‌شود. 

این مسئول با اشاره به این‌که بودجه شهرداری ناکافی است، بیان کرد: شهرداری با تلاش‌های بسیار فقط توانست حقوق‌های خود را بروز کرده و معوقات کارمندان شهرداری پرداخت شد و به سبب این‌که دولت تعهدات خود را نسبت به شهرداری عمل نمی‌کند تزریق بودجه برای پروژه‌ها با مشکل مواجه است. 

پناهی با اشاره به پروژه خط تراموای ارومیه بیان کرد: این پروژه نیز مانند دیگرپروژه‌ها با مشکل نبود بودجه مواجه است و تا به امروز فقط جنبه مطالعاتی این طرح انجام شده است. عضو شورای اسلامی شهر ارومیه همچنین به دهکده ساحلی چی‌چست اشاره کرد و گفت: این دهکده به سبب داشتن برخی نواقص فنی هنوز به مرحله افتتاح کامل نرسیده است. محل قرارگیری این شهربازی در کنار دریا و داشتن مشکلات فنی وسایل بازی موجود در آن از دلایلی است که این پروژه را با مشکل مواجه کرده است. 

این خبر را به اشتراک بگذارید